niedziela, 4 marca 2012

Co trzeba zrobić . ? ;)

Co zrobić  jeśli się usunie i chce się przywrócić konto. ? 
Dobre pytanie , nie wszyscy znają na nie odpowiedź , ale ja z chęcią się z wami nią podzielę . :)
A więc tak . : 
Konieczne jest potwierdzenie swojego E - maila . :)
Potem  ze swojej poczty (nie chodzi mi o tą z msp). Możecie napisać do supporta . ;)
Tutaj macie jego Maila . - support@moviestarplanet.pl 
Chyba wiecie jak wysłać wiadomość . :)
Do rzeczy treść powinna być taka . : Witam , bardzo chciałam odzyskać swoje konto które usunęłam . :(
Support nie koniecznie odpowie na to pytanie od razu można czekać sporo czasu , mianowicie 2 -3 dni góra. :P
Ale tak łatwo nie ma . :)
Jest jeszcze coś , support musi uwierzyć że jesteś prawnym właścicielem lub opiekunem tego konta. ;)
Do zrealizowania tego zadania , zada Ci kilka pytań . ^^
Ile razy kupowałeś Vipa . ?
Jaki to był nr tel . ?
Czy kupowałeś sc . ?
Nie pamiętam dokładnie pytań , ale tak to wygląda . ;]
Skąd to wiem. ? 
Cóż , kolejne dobre pytanie . 
Kiedyś się usunęłam . ;/
Więc , coś tam wiem na ten temat. ;)
Chcesz jakiś kontakt ze mną . ? :PP
Tutaj nr mojego gg . :6570444 .
No to chyba Tyle z mojej strony . :***
Baayy . ;DD :*** 
Pisała : Alison1234

                                                                            

1 komentarz: