sobota, 31 marca 2012

Z kinią ;>

Dzisiaj miałam sesje z kinią (kiniutek193) <3
Mojaa koffana kinia .. zobaczycie ją zaraz :D
Kinga mnie straszyła xDD
Ta animka jest dziwna O.O
Wgl tamten koneQ był dziwny x D






























To było tak :
Kinia : Krzysiu?
Ja : Co? :O
Kinia : Co jesz?
Ja : Dżem :o
Kinia : Daj kawałek ! :D
Ja : Nie :3

Hjehje <3










 Ona mnie biła, bo jej nie dałam dżemu >.<
A ja ją dźgnęłam moim mieczem x DD


















Kinia chciała mnie zabić O.O
Fajnie prawda? x DD

















Teraz to ja ją straszyłam ! x DD
















 Koffaam <3
Huehue :DD




Ona też mnie koffa ; 33














Śpiewałam sb x DD
Teletubies, teletubie .. mówią wam papa! ; 33
To tyle sesji x DD
Paa <3















 Pisała : TwojaMyszka:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz