poniedziałek, 26 marca 2012

Kilka spraw. *-*

Heey. :****
Na początek chciałam podziękować za 13 lvl. ;* x3






To wiele dla mnie znaczyło. ^^




A teraz może coś o nowym konkursie. ? ;d
Syrenki *-*..
Trochę opóźniłam ten post z konkursem. ;)
Klik.:)
















HaHaHa.. ;D






Mi nie przypadł do gustu. *-*


Okropny , ale animki okeey. ;d




Teraz Kolejna sprawa. *-*
Jeśli chodzi o prezenty , staram się dawać tym osobom , które mi pomagają i które lubię.x3
Jeśli mnie poprosisz , owszem mogę Ci dać.. ;)
No i następna sprawa. ;)
Proszę nie pisać na czacie , ponieważ strasznie wtedy gra tnie. :)
Jeśli coś chcesz pisz na poczcie. ;P
Kolejna sprawa. :D
Autografy - Z nimi też jest problem..*-*
Wiele ludzi pisze , że wywala jeśli ktoś nie da grafa , wtedy daję . ;P
Ale jeśli jakaś osoba za 2 minuty pisze to samo , nie jestem w stanie dać od razu grafa.
Bardzo proszę o nie zaśmiecanie mi takimi rzeczami czatu. :c
Dla was to nic , ale mi gra przy tym tnie okropnie. ^.^
Następna sprawa. :D
Wymiana się ciuchami - Mnie się moje ciuchy podobają i nie zamierzam się nimi wymieniać. :)
Następna sprawa. *-*
Wymiana filmami- Raz na jakiś czas okeey. ;)
Niestety nie wymieniam się więcej niż 10 filmów , bo okropnie gra mi tnie.:c
Jeśli chodzi o porządki w znajomych. ?  :)
Nie wywalam , nie obchodzi mnie lvl. Ważne , że jesteście pomocni. ;)
To tyle z mojej strony. *-*
Pisała : Alison1234

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz