piątek, 9 marca 2012

Modny wygląd . ;D

Witajcie Kochani . : *** 
Dziś post na życzenie , mojej kochanej Paulinki.  :)
Mianowicie temat dzisiejszy to ; Wygląd ładny dla vipów i ( bez vipa) . ^^
Od czego tu zacząć ? . :
Może make - up ? :33
Troszkę tego jest . ;) 
A i jak by co ta modelka to nie będę ja tylko moja znajoma z rl. ^^
Teraz zacznę od rzeczy dla Vipa . :
Kliknij . ! ;)









Mnie się osobiście to podoba . : )
Skórę nie ważne jaką wybierzecie .. : PP 
Do wszystkiego te oczka pasują . :D
Oczy - Sweet Stuff . 
Klik ! 











Tutaj mamy pare kolorów . :D 
Osobiście podkreślę pare najładniejszych . : )
Klik . ! 











Podkreślałam te kolory jakie osobiście wybieracie do oczek . : ) 
Niektóre są naprawdę bardzo ładne : ) 
Teraz pokażę oczka numer 2 . ; ]]


Klik . !









Tutaj jest podana cena oraz Jak wyglądają te rzeczy których tu użyłam. :)
Wielu z was ma taki styl . ;D 
Mi się osobiście też bardzo podoba . :***
Może teraz kolor skóry . ? : )
Dla vipa : 
Klik ! 



Powiem , że mi się osobiście nie podoba . :DD
Nigdy w nią nie gustowałam . ; ]]]
Zaznaczyłam te najbardziej wybierane . ;D
No to chyba tyle na temat dla vipów . ^.^
Czas na zwykły wygląd. :D
Klik ! ; D










Jeśli nie byłabym vipem to chyba wybrała bym taki styl . :)
Makijaż dopasowałam pod kolor skóry . ^^
Delikatny , niewidoczny ; *
Oczy to : Glitter Galore . 
Jeśli chodzi o skórę , to każdy wie jaka jest i wybieracie prawidłowo najładniejsze. : ***
Tu wam potrzebna nie będę . :DD
Z mojej strony tyle . :***
Pisała : Alison1234
Modelka : Anetka.;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz