poniedziałek, 5 marca 2012

Modne Oczęta . ;)

Heey . :D
Weszłam na Msp i zobaczyłam coś nowego .. O.O






Klik .! :)








Ja osobiście to zaznaczyłam . ;D
A no i tutaj wyniki . :


Klik . ;)














Jak widać , większość to wybiera . :]
Niech żyje Patrick .! ;D
_________________
Może teraz coś o modzie . ? :)
Klik . ;D




















Troszkę rozmazało się . -.-
Mianowicie to są oczęta : Rococo Fantasy .
Kiedyś były Modne , można powiedzieć , że nadal są .
Niestety , nie na pierwszym miejscu . ;O
Większość użytkowników ma oczęta : Sweet Stuff . ^^

Klik . ;)


















Mniej więcej wyglądają one tak . :)
Oczywiście , zmieniamy ich kolor . ^^



Większość daje taką możliwość . :)




A oto Efekt   . ;)










Klik . ! ;D








Myślę , że się podoba . ^^
Z mojej strony tyle . ;****
Pisała : Alison1234

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz